برگزاری آیین اختتامیه کلاس فوق برنامه قرآن در کتابخانه دکتر معین توسط خانم مرادی ( مربی قرآن ) و با حضور خیر محترم جناب آقای رهبری هدایایی توسط ایشان به خردسالان اهدا گردید



+ نوشته شده در شنبه ۱۳۹۶/۰۸/۲۰ ساعت 9:16 توسط زهره رسولی
|
امروز كتابخوانى و علم آموزى، نه تنها يك وظيفه ى ملى، كه يك واجب دينى است.